کلاس مراقبت پوست و پاکسازی در تهران

کلاس مراقبت پوست و پاکسازی در تهران

کلاس پاکسازی و مراقبتهای از پوستی

⭐️کلاس مراقبت پوست و پاکسازی

پوست وسیع ترین ارگان بدن بوده که سلامت و زیبایی آن از اهمیت بالایی برخوردار است. داشتن پوست سالم، بدون جوش ، آکنه و لکه های تیره از آرزوهای همه خانم هاست . حرفه مراقبت های پوستی هم در آرایشگری زنانه یکی از حرفه های پول ساز و خوب در این رشته میباشد.

پاکسازی پوست یا  skincare چیست؟

پاکسازی پوست به منظور لایه برداری و تخلیه ی جوش ها و دانه های سرسیاه یا سرسفید بدون التهاب است که به آن تخلیه کومودون ها نیز گفته می شود.

پاکسازی می تواند به دو صورت انجام شود ۱- به روش مکانیکی ۲- استفاده از محصولات

که این روش ها کمک های بسیار زیادی در مراقبت های حرفه ای زیبایی پوست مشتری می تواند داشته باشد.

امروزه با وجود محصولات پاکسازی پوست و استفاده از دوره های آموزشی تخصصی بین المللی پاکسازی پوست این کار بدون تهاجم و حداقل آسیب به بهترین روش کار پاکسازی عمیق روی پوست انجام میگیرد.

برگزاری کلاس پاکسازی پوست در تهران

دلایل پاکسازی پوست چیست؟

با شناسایی نوع پوست از نوع چرب و خشک و معمولی ، پاکسازی صورت باید در هر ماه یکبار انجام شود تا علاوه بر تمیز کردن منافذ پوست ، لایه ی شاخی و مرده که بر اثر نشستن آلودگی ها روی صورت قرار گرفته را پاک کند و شادابی و سلامت طبیعی پوست بازیابی شود .

پاکسازی پوست در آرایشگاه ها یا پاکسازی پوست عروس خانمها قبل از مراسم در لایه برداری و رفع لایه شاخی پوست اهمیت بسزایی دارد

 

کلاس ۲ روزه مراقبت های پوستی

شامل : شناخت انواع پوست ، آشنایی با انواع پاک کننده ها

آموزش ماساژ تخصصی پوست

آموزش پاکسازی پوست

آموزش میکرونیدلینگ ، کاربرد انواع کوکتل های زیبایی

آموزش مزونیدلینگ

آموزش پاکسازی با دستگاه های پاکسازی

همراه با پذیرایی ( صبحانه و نهار ) و ارائه مدرک داخلی.

پاکسازی پوست خشک ، پاکسازی پوست با بخور ، پاکسازی پوست بینی ، پاکسازی پوست در آرایشگاه ، پاکسازی پوست با مدرک ، آموزش پاکسازی پوست ، آموزشگاه پاکسازی پوست ، یادگیری پاکسازی پوست ، پاکسازی پوست با میکرودرم ،مراقبت های پوستی ،آموزش مراقبت های پوستی در تهران ،آموزشگاه مراقبت های پوستی ، دوره مراقبت های پوستی غرب تهران ، آموزش مراقبت های پوستی زنانه در شرق تهران
کلاس مراقبت پوست و پاکسازی در تهران

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *